KULTURÁLIS PROGRAM 8 GERENDÁS PÉTER HODÁSZON ÉS MÁLYIBAN

HODÁSZ

Nagy érdeklődéssel várták tanulóink és pedagógusaink is az ismert művészt Gerendás Péter Liszt-díjas zeneszerzőt, akinek igazán gyermekbarát előadását láthattuk, hallhattuk a  A településen a közművelődést szolgáló impozáns aulában. A közvetlen, barátságos előadóművész rögtön elnyerte a gyerekek bizalmát már a műsora elején. Előadásában elhangzó dalok témája a barátság és a szerelem, melyek napi szinten foglalkoztatják tanulóinkat. A műsor összeállítása igen változatos volt: mélabús, vidám és elgondolkodtató művek váltogatták egymást. Gerendás Péter humoros foglalkoztatásával aktív résztvevőkké váltak az őt hallgató gyerekek. Ez ismét nagy ajándék volt a hálás hodászi közönségnek. Az előadásba szerencsére a gyerekeket is bevonta a művész Úr. Nagyon érdekes volt hallgatni életének néhány művészetileg meghatározó élményét, amely gyerekkorával függött össze. Öröm volt megfigyelhető az arcokon, szívesen hallgatták volna még hosszú-hosszú ideig tanulóink. Több gyerek kérdezte:”Ugye még sokáig fog tartani és máskor is eljön a bácsi hozzánk zenélni ?” Hálás volt a gyereksereg és vas tapssal búcsúzott a művésztől.

 

MÁLYI

Gerendás Péter előadása újra az érzések hatalmába juttatta a tanulóinkat.

A zenei élmény és a tartalmas gondolatok együttesen voltak jelen ezen a találkozáson.

Barátság, szülőföld, hazaszeretet önmagukban is nemes fogalmak. Zenével összekötve pedig még inkább szorosabban fonódnak össze a gyerekek gondolkodásában.

Lebilincselő figyelemmel hallgattuk a mélyen szántó gondolatokat, hiszen saját élményeinkkel kapcsolhattuk össze.

Az idegen nyelv elsajátításának fontossága és az anyanyelv nem felejtés, annak mívelése mindannyiunk együttes feladata. Mindezek felszínre kerültek a csodálatos zenével és zenei virtuozitással, előadói művészettel.

 

 

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>